Organisatsioonilinekultuur meie firma päriselus

See o­n B-organisatsiooni kursus, mille eelduseks o­n organisatsioonikultuuri vundamendi (põhimõistete või koostisosade) tundmine ja ühene tõlgendamine firma töötajate poolt.

Sellel kursusel käsitleme sügavamalt organisatsioonikultuuri põhielemente, nende praktilist tähendust ja toimet igapäevases firma elus. Selle kursuse konkreetsed teemad lähtuvad just teie organisatsiooni kontekstist. Meie esialgne valik o­n järgmine (võimalike teemade loetelu):

  • Suhtlemiskultuur meie firmas. Milline see o­n ja kuidas seda veelgi paremaks muuta?
  • Missioon ja väärtushinnangud. Millised ühised põhimõtted teevad meid tugevaks. Kuidas neid arendada? Organisatsiooni väärtused. Töötajate väärtushinnangud. Tööväärtuste diagnostika. Väärtushierarhiad. Organisatsiooni jagatud väärtused.
  • Rahulolu ja motivatsioon. Hetkeseis ja tuleviku perspektiivid meie firmas. Rahulolu. Töötajate rahulolu tööga ja organisatsiooniga – hetkeseis, suurendamise viisid.
  • Klient ja teeninduspõhimõtted. Kelle jaoks meie firma tegutseb ja millised o­n meie teeninduspõhimõtted.
  • Organisatsiooni põhireeglid. Põhireeglite mõju tööprotsessile. Lojaalsuse tähendus töötaja jaoks. Töötajate lojaalsus

Sihtgrupp: Juhid: kõik organisatsiooni töötajad; struktuurüksus; töögrupp.

Kestvus: 1-2 päeva

Grupi suurus: optimaalne grupi suurus o­n 8-12 inimest. Vajadusel saab koolituse alati korraldada ka suuremale inimeste hulgale.

Hind: küsi hinnapakkumist!

Soodustused: riigiasutustele -20%; enam kui 1 grupi osalemisel -10% koondsummalt;

Märkused: firmasisene koolitus

 

Telli koolitust: