See on kursus, mis käsitleb muutuste üht väljendusviisi – kriisi organisatsioonis. Ükski organisatsioon ei ole kaitstud kriisi eest, ent iga organisatsioon saab palju teha selleks, et kriisist välja tulles jõuda endisest kõrgemale arengutasemele.
Kriisis toimimisel on oma kindlad reeglid. Samuti on omad seaduspärasused süsteemsel (kogu organisatsiooni haaraval) kriisil. on palju seda, mida iga juht peaks süsteemse kriisi kohta teadma ja veel rohkem on seda, mida juht peab kriisi juhtimisel oskama. Seda kõike saab ja peab õppima.
Kriis ei ole midagi negatiivset tingimusel, et ta on juhitav.
- Kriisisituatsioon organisatsioonis, töötajate vastupanu muutuste protsessile.
- Kriisiprotsessi efektiive planeerimine ja juhtimine – mida siin peaks kindlasti teadma/oskama, mida vältima.
- Tasakaalustamise strateegiad.
Sihtgrupp: tippjuhid; keskastmejuhid; personalitöötajad
Kestvus: 1+1 päeva
Grupi suurus: optimaalne grupi suurus on 8-12 inimest. Vajadusel saab koolituse alati korraldada ka suuremale inimeste hulgale.
Hind: küsi hinnapakkumist!