MetaProfit - MetaProfit Blog
  • Artiklid
  • Organisatsiooni areng
  • Isiksuse areng
  • Raamatud
  • Meist
    • Autorid / meeskond
    • Mis on Meta-Profit
    • Mis on NLP
    • Individuaalnõustamine
Organisatsiooni "kliinik"
Muutused ja nende mõju töötajatele
13 / 02

Muutused ja nende mõju töötajatele

Organisatsiooni "kliinik" – by Anu Kaiv

Alexander Koutchubei Inimesed tajuvad muutusi ning vajadust nende järgi erinevalt. Sageli muutuste põhjused ei sõltu otseselt inimesest, vaid välisteguritest. Süsteem on sunnitud reageerima ning…

Loe Edasi
Organisatsiooni "kliinik"
Sisemine ja süsteemne tasakaal. Elu valikud.
16 / 12

Sisemine ja süsteemne tasakaal. Elu valikud.

Organisatsiooni "kliinik" – by Anu Kaiv

Alexander Kotchubei Igal inimesel on elus perioode, kus kogu maailm näib olevat avatud ja pakkuvat oma võimalusi. Ja ka inimene ise on avatud ja…

Loe Edasi
Organisatsiooni "kliinik"
Kuidas tulla toime keeruliste inimestega. Tuleb tagada töörahu.
10 / 08

Kuidas tulla toime keeruliste inimestega. Tuleb tagada töörahu.

Organisatsiooni "kliinik" – by Anu Kaiv

Alexander Kotchubei Juhi töös on üks kõige raskemaid tahke keerulise suhete juhtimine. Suhtlemisel tekkivad emotsioonid käitumise juhtimisel puudutavad kõiki, kuid on erinevatel põhjustel keskendutakse…

Loe Edasi
Organisatsiooni "kliinik"
Miltoni mudeli konstruktsioonid – kuidas mõjutada klienti?
30 / 04

Miltoni mudeli konstruktsioonid – kuidas mõjutada klienti?

Organisatsiooni "kliinik" – by Anu Kaiv

A. Kotchubei Me teame, et müüa on vaja seda, mida kliendil on vaja, mitte seda, mida me ise oluliseks peame. Sellepärast ei ole väga…

Loe Edasi
Koostöö meeskonnas Organisatsiooni "kliinik"
Energia funktsionaalses meeskonnatöös – mis käivitab ja mis pidurdab?
13 / 10

Energia funktsionaalses meeskonnatöös – mis käivitab ja mis pidurdab?

Koostöö meeskonnas, Organisatsiooni "kliinik" – by Anu Kaiv

Alexander Kotchubei Ei ole valdkonda, kus ei oleks kiiresti mõne projekti jaoks pandud kokku meeskond, kellelt oodatakse tulemust –  seda võimalikult kiiresti ja võimalikult…

Loe Edasi
Müük ja klienditeenindus
Müügikeskkonna paradoksid – kuidas teha õige valik?
01 / 09

Müügikeskkonna paradoksid – kuidas teha õige valik?

Müük ja klienditeenindus – by Anu Kaiv

A. Kotchubei, A. Kaiv Me elame muutuvas maailmas, me oleme harjunud, et muutused on igapäevase elu osa ja mõistlikuim lahendus on lihtsalt muutuseid aktsepteerida,…

Loe Edasi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Populaarsed postitused

  • Projektsioonid suhtlemisel – abimees ja “nuhtlus”
    Suhtlemine
    Projektsioonid suhtlemisel – abimees ja “nuhtlus”

    Liikudes mööda elu, tegeleb inimene suurema osa oma ajast, praktiliselt pidevalt, küsimusega – kuidas säilitada tasakaalu? Protsess saab alguse juba…

    3270
  • 7 tegurit, mis tapavad tööl inimeste energia ja teotahte
    Organisatsiooni "kliinik"
    7 tegurit, mis tapavad tööl inimeste energia ja teotahte

    Alexander Kotchubei, Anneli Varjun, autorid Pühendumus, motivatsioon, organisatsiooni energeetika on märksõnad, mis kirjeldavad heas tervislikus seisundis ettevõtte vereringet. Miks siis…

    2404
  • Keerulise ülesande alustamise raskusest ehk kuklakonnast
    Motivatsioon
    Keerulise ülesande alustamise raskusest ehk kuklakonnast

    Tähtaeg oli millal? Homme või nädal tagasi, see ei muuda midagi, sest alustamise raskus rõhub sedavõrd, et tead, millal iganes…

    2162
  • Tahan leppida aga ei oska andeks anda
    Suhted ja konfliktid
    Tahan leppida aga ei oska andeks anda

    “Lähedane inimene reetis, tegi mulle kohutavalt haiget. Mina, meenutades juhtunut, ei suuda enam mõtteid koondada. Pidevalt kerib peas küsimus: „Miks?”…

    2142
  • “Külmad kõned või hoopis soojad kõned”?
    Müük ja klienditeenindus
    “Külmad kõned või hoopis soojad kõned”?

    Minu tööalane elu on täis väga mitmekesist suhtlemist ning mõttetööd. Palju kohtumisi, telefonikõnesid ja kirjavahetusi. Niiviisi juba päris palju aastaid.…

    1329

Kategooriad

  • Enesejuhtimine
  • Inimeste juhtimine
  • Koostöö meeskonnas
  • Motivatsioon
  • Müük ja klienditeenindus
  • Organisatsiooni "kliinik"
  • Suhted ja konfliktid
  • Suhtlemine

Tagi pilv

NLP töötajate arendamine algaja müüa konflikt esmatasandijuht energia külm kõne motivatsioon ajajuhtimine naudi müügitööd tunded protsessid juhtimise raskused emotsionaalne intelligentsus tippmüüja
MetaProfit - MetaProfit Blog
©2017 Meta-profit OÜ, Reg nr. 10116867, Madara tänav 29, 10612 Tallinn, 646 13 80, 641 22 80, meie@metaprofit.ee Saidikaart