Kirjastus Äripäev, 2014.a.
Inimesed, kes suudavad teistega hea kontakti luua, märkavad nende käitumises pisiasju ja oskavad saadud kogemusi mitmekülgselt analüüsida, on kahtlemata hinnatud juhid. Inimese jaoks on kogu tema senise elu jooksul talletatud kogemus justkui instruktsioon, millele toetudes ta teeb järgmise sammu. Paraku on kogemuste hulgas ka palju sellist, mis inimest piirab ega vii kuhugi.
Sõnad, millega inimesed kirjeldavad oma kogemust, on kogemuse lahutamatu osa. Sõnad koonduvad lauseteks, mille taga on omakorda konstruktsioonid ehk mõtteskeemid. Inimeste mõtteskeemid on tihti spontaansed, intuitiivsed ja inimesed ei suuda alati mõtestada, miks üks või teine skeem kontrollib neid mingis olukorras.
Raamatust „Juhi mõtteskeemid“ saab teada:
-millised on inimeste mõtteskeemid ja nende tüüpilised probleemid
-millised on levinumad NLP- mudelid
-miks viib inimestevaheline suhtlus vahel tupikusse ja kuidas toimida pingelise suhtlemise olukorras
-millised on juhi levinumad mõtteskeemid
-milline on 5+ juhtimismudel
-millised NLP-mudelid sobivad müügi- ja teenindustöö tõhustamiseks
-kuidas mõjutada inimesi ja tõhustada oma veenmisoskusi