Meta-Profitis käis külas Äripäeva müügikonverentside programmijuht Aira Tammemäe.
Rääkisime müügipsühholoogia teemadel ja võtsime arutlusele ka teemad, millest tihtipeale rääkida pigem ei taheta.
Miks võib tekkida tunne, et müügitöö on ennast müügiinimese jaoks ammendanud?
Kuidas lugeda kliendi soove lingvistikast?
Kas klient on siiski kuningas?
Soovitusena tuleb intervjuust välja, et müügijuhil on kasulikum fookus hoida müügimeeskonna liikmete oskustel mitte hoiakutel.
Alexander : “Jah, see on kaval trikk. Selle asemel, et keskenduda hoiakute kriitikale ja muutmisele, oleks tark panna kirja, mida see konkreetne müügiinimene võiks paremini osata ja keskenduda nende oskuste arendamisele. Sellega suudab juht hoida positiivseid töösuhteid. Kui miski ei toimi, siis on keskendu oskustele, mitte hoiakutele.”
Vestlusel toetume peatselt ilmuvale müügipsühholoogia raamatule.
Loe artiklit siit…