Metaprofit » Koolituskalender

September

18.-19.september 2018

Müügikoolitus “Intellektuaalne müük”

2-päevane koolituse eesmärkideks on tundma õppida müügiprotsessi psühholoogilisi seaduspärasusi ja ülesehitust. Õppida ja praktiseerida kliendi juhtimise ja mõjutamise tehnikaid…  loe rohkem>>

Oktoober

05.oktoober 2018

Teeninduskoolitus “Klienditeeninduse alused”, vene keelne grupp

1- päevane teeninduskoolitus annab osalejatele põhiteadmisi kliendikeskse teeninduse kohta ning võimaldab praktikumide kaudu täiustada enda oskusi   loe rohkem>>

12. oktoober 2018

“Innovaatiline mõtlemine ja mõttemustrite muutmine teeninduses”

1-päevane teeninduskoolitus, mille  fookuses on julgustada teenindajaid nägema klienditeeninduses rutiinseid olukordi uudsest vaatenurgast eesmärgiga eristuda tavapärasest, sealjuures neid motiveerides ning sära silmis hoides.  loe rohkem>>

139 €

November

2. november 2018

Juhtimiskoolitus “Spetsialistist juhiks”, vene keelne grupp

1-päevane praktiline koolitus  juhtidele, keda on spetsialistist edutatud esmatasandi- või keskastmejuhiks, uute ülesannetega kohanemisest, rollikonfliktidega toimetulekust ning igale uuele juhile vajalikest juhtimistarkustest.   loe rohkem>>

139 €

29. november 2018

Enesekehtestamiskoolitus “Enesekehtestamine organisatsioonis – ela ise ja lase teistel elada!”

1-päevane praktiline koolitus  juhtidele, keda on spetsialistist edutatud esmatasandi- või keskastmejuhiks, uute ülesannetega kohanemisest, rollikonfliktidega toimetulekust ning igale uuele juhile vajalikest juhtimistarkustest.   loe rohkem>>

139 €

Detsember

5.detsember 2018

“Mõjutamisvõtted konfliktsituatsioonis. Negatiivse sõnumi edastamine.”

1-päevane praktiline koolitus neile, kes tunnevad, et  konfliktsituatsioone läbides jääb “tööriistadest” puudu, et tasakaal kipub pingelises suhtlemisolukorras kaduma ning vajaka jääb enesejuhtimisoskustest  loe rohkem>>

Veebruar

13.-14.veebruar 2019

Müügikoolitus “Intellektuaalne müük”

2-päevane koolituse eesmärkideks on tundma õppida müügiprotsessi psühholoogilisi seaduspärasusi ja ülesehitust. Õppida ja praktiseerida kliendi juhtimise ja mõjutamise tehnikaid…  loe rohkem>>