Klienditeeninduse analüüs
Millal vajavad organisatsioonid klienditeeninduse analüüsi teenust?
Kahtlemata on see oluline siis, kui teenindusettevõte tunneb, et teeninduse valdkonnas esineb puudujääke, ent ei osata täpselt määratleda nende põhjuseid, mille tõttu on raske leida ka lahendusi. Samuti on selline teenus hea ennetamaks võimalikke probleeme teeninduses, mis on teenindusettevõttele kahtlemata strateegilise tähtsusega struktuurüksus. See teenus võib olla oluline, kui ettevõte on väga noor ning soovib määratleda teenindajate tugevaid/nõrku külgi ning nende koolitusvajadust. Samuti kogenud teenindajate koolitusvajaduse määratlemise puhul.
Teenuse sisu:
- protsessi ja selle eesmärkide tutvustamine
- töötajatele töötajate vaatlus reaalses tööolukorras (vähemalt 0,5 päeva ühe üksuse/grupi kohta)
- tugevate ja nõrkade tegevuste eristamine firma, teenindaja, kliendi seisukohalt
- kokkuvõtted, analüüsiv tagasiside osalejatele ja juhtkonnale