Organisatsiooni hetkeolukord
Millal vajavad organisatsioonid hetkeolukorra kaardistamise teenust?
Meie ja meie klientide kogemuse põhjal on selleks enamasti vajadus, siis kui:
- Tunnete, et organisatsioonis “on midagi lahti”, et on olemas mingid probleemid, “kitsaskohad”, mis häirivad või lausa takistavad edukat töö tegemist/firma toimimist. Millega aga täpselt on tegemist, ning kuidas asja parandada, selle määratlemises vajaksite abi.
- Kui te tunnete, et olete oma organisatsiooniga jõudnud punkti, kust tahaksite liikuda edasi, ent ei ole päris kindel, kas selleks on kõik vajalik “seljakotis” kaasas. Kas on midagi, mis võib edasiliikumise seatud eemärkide poole ohtu seada?
- Kui tahate kaardistada oma organisatsiooni tugevused-nõrkused, et saadud infot kasutada strateegiliste otsuste tegemisel.
Teenuse sisu:
- Teie organisatsiooni jaoks aktuaalsete valdkondade määratlemine koostöös juhtkonnaga. (kas vajate tõepoolest kõigi organisatsiooni protsesside kaardistamist või tajute olulisemana mõnd konkreetsemat valdkonda, näit. suhtlemiskultuur organisatsioonis, reeglite toimimine, klienditeeninduse kvaliteet, jne.)
- Iga valdkonna hetkeseisu puudutavate andmete kogumine – individuaalsed ja grupikohtumised töötajatega, olemasolevate andmete kogumine/analüüs (näiteks firma reeglite raamat), individuaalsed kohtumised juhtidega, arutelud, kodused tööd, tööprotsessi vaatlus ja analüüs.
- Saadud andmete töötlemine ja analüüs
- Organisatsiooni “kitsaskohtade”, arengut pidurdavate ja toetavate tegurite analüüs
- Edasist käsitlust vajavate valdkondade ning efektiivsemate meetodite (personali koolitamine, töönõustamisprotsess, firmasisese protsessi edasi juhtiva isiku koolitamine/toetamine, juhtide individuaalne koolitus, juhtide grupikoolitus, jne.) määratlemine
- Protsessi kokkuvõte juhtkonnale
- Arengusuundade määratlemine koostöös juhtkonna (ja töötajatega)