“ENESEKEHTESTAMINE ORGANISATSIOONIS – ELA ISE JA LASE TEISTEL ELADA!”
Koolituse toimumisaeg: 5. märts 2019, 10:00 – 17:00
Õppekava: Juhtimine ja haldus
Toimumiskoht: Meta-Profiti Koolituskeskus, Madara 29/1,Tallinn
Tihti võime organisatsioonisiseselt märgata, et töötajate koostoimimist ei juhi mitte paika pandud struktuur ja protsessid, vaid pigem avalikult ja varjatult toimivad suhtemustrid ning olemasolev organisatsioonikultuur. See väljendub muuhulgas inimeste viisis tegeleda probleemsete küsimustega. Kuidas suhelda nii, et ei tekiks keerulisi olukordi? Miks on hea osata öelda „ei“ ja millised on parimad võimalused äraütlemiseks? Kuidas toime tulla rünnaku ja kriitikaga?
KOOLITUSE EESMÄRK
- Anda osalejatele vahendeid erinevate, enamasti ebamugavate suhtlemissituatsioonide läbimiseks.
- Harjutada koostööle orienteeritud suhtlemismustreid.
- Kujundada keerulisi olukordi pingevabamaks.
KOOLITUSE ÕPIVÄLJUNDID
- Teadvustada oma siseprotsessi mõju suhtlemisel.
- Rakendada töötavaid suhtlemistehnikaid, mille struktuurile toetudes on lihtsam öelda „ei”.
- Anda tagasisidet suhteid tugevdaval moel.
- Rakendada tehnikaid, mille abil ületada ettekäändeid ja vaidlemist.
- Käituda otsese kriitika ja rünnakute korral.
KOOLITUSE TEEMAD
- Sul on sõnum? Suhtlemisviiside maatriks – sõnumi esitamise viis on sama oluline või isegi olulisem, kui sõnum ise. Suhtumine, mis peegeldub käitumisest ja toonist, mida kasutatakse, loob eeldused koostööks või lõpetab selle kindlalt. Kuidas saada kontrolli alla oma suhtumist?
- „Ei“ – raske anda, raske saada – mõned võimalused äraütlemiseks ja toetav mõtteviis, mis aitab neid võimalusi teostada.
- Rünnakud ja kriitika – kuidas ujuda välja (kuidas jääda ellu)? – harva juhtub, et vestlus on kriitiline algusest lõpuni – enamasti on selles käivitavad kohad, kus vestlus võib käest ära minna. Selle vältimiseks on vaja loobuda kaitsest või kättemaksust ja võimalusel võtta vastasel relvad käest.
- Tagasiside – kriitika kaunistatud vorm? – me kõik teame kui ebaõiglaselt meie parimate kavatsustega antud tagasisidesse tihtipeale suhtutakse. Kas ja mida saame ette võtta, et tagasiside andmine suhete lõhkumise asemel neid tugevdaks? Struktuur, mis toetab.
KOOLITUSMATERJALID:
Iga osaleja saab õppematerjalid.
KOOLITAJA:
Koolituse läbiviijaks on Meta-Profiti kogenud treener-konsultant Katrin Roosileht.
KOOLITUSE AJAKAVA:
- 9.45-10.00 kogunemine, tervituskohv
- 10.00-11.30 koolitu
- 11.30-11.45 kohvipaus
- 11.45-13.00 koolitus
- 13.00-14.00 lõuna
- 14.00-15.30 koolitus
- 15.30-15.45 kohvipaus
- 15.45-17.00 koolitus
TÕENDID:
Osalejad saavad koolituse läbimise kohta Meta-Profiti tõendi (EHISe registreering).
KOOLITUSE HIND:
1-päevase treeningu hind 1-le osalejale on 139 eurot. Hinnale lisandub käibemaks 20%.
Hind sisaldab: 1-päevast treeningut, kohvipause ja lõunasööki, õppematerjale ning tõendit.
Soodustused:
– 2-e ja enama osaleja korral ühest ettevõttest/asutusest -10%,
Lisainfo ja registreerumine: meie@metaprofit.ee; tel: 6461380, 566 00306.
Registreeru koolitusele: