Koolitus " Telefoniteenindus "
Telli koolitus:
Koolitusel keskendume tulemuslikule suhtlemisele ja teenindamisele telefoni teel. Koolitusel ei käsitle me vaid formaalset teenindusprotsessi, vaid pöörame olulist tähelepanu teenindaja sisemistele protsessidele, mis loovad eeldusi teeninduskontakti “õigeks” tundeks ja hoiakuks. Pakume toetudes süsteemsele lähenemisele toimetulekutehnikaid sissepoole – teenindaja isiksusele – ja tehnikaid väljapoole – suhtlus kliendiga.
KOOLITUSE TULEMUSEL OSALEJA:
- on täiendadanud teadmisi/oskusi kliendi professionaalseks teenindamiseks,
- on saanud teadmisi isiksuslikest strateegiatest enese juhtimiseks nii rutiinses kui eripärases teenindussituatsioonis,
- oskab hoida kõnede fookuse efektiivsusel ja „raamis hoidmisel“.
- oskab kaardistada kliendi probleeme ja seeläbi pakkuma ka parimat lahendust.
KOOLITUSE TEEMAD:
- Klienditeenindaja põhihoiak.
- Teenindaja sisemine “töövorm”.
- Teenindaja sisemine tasakaal ja motivatsioon.
- Telefonivestluse ja -müügi etapid.
- Liitumine telefoniteeninduse kontekstis,
- Raske klient ja toimetulek pingeliste olukordadega,
- Kliendi vastupanuga toimetulek.
Koolitusi viime läbi eesti, vene või inglise keeles. Lisainfo: Meie@metaprofit.ee, tel: 6461380.