Selle treeningu sihtgrupiks on nii need müüjad, kes müügitööd alustanud hiljuti kui ka need, kes on müügitööd teinud ehk aastaidki ja tunnevad selle praktilist poolt, kuid soovivad paremini tundma õppida hea müügi psühholoogilisi tagamaid ja ennast müügivaldkonnas “värskendada”.
Treening on orienteeritud müüja isiksuse arendamisele, müügiga seotud väärtuste-põhimõtete analüüsile ning müügialaste põhioskuste arendamisele (kontaktiloomine, liitumine, protsessi juhtimine, jm).
Siin omandame neid psühholoogilisi teadmisi ja oskusi, mida peab teadma iga müüja.
Intellektuaalse müügi kursuste peamised märksõnad on partneri tundmaõppimine ning mõistmine, müügiprotsessi psühholoogiline juhtimine, müüja isiksuse ning ressursside arvestamine müügiprotsessis ning palju kasulikku ja lõbusat praktikat!
- Minu müügipõhimõtted ning kliendi ootused – kuidas saavutada tasakaal nende vahel. Kaasaegsed kliendid – kas nad mõtlevad teisiti?… Toetav ning kliendikeskne müügifilosoofia kui eeldus tõeliselt heaks müügitööks. Mida tegelikult tähendab minu jaoks kliendikesksus?
- Kuidas saavutada kontakti kliendiga ning millest koosneb hea kontakt. Kontaktiloomise tehnikate praktikum.
- Millised on hea ja toimiva müügivestluse (müügiprotsessi) etapid ning efektiivsed toimimisviisid igas etapis.
- Kuidas selgitada kliendi vajadusi ning sellest lähtuvalt müügiprotsessi juhtida.
- Millal tekib klientides vastupanu – kuidas seda ennetada ning kuidas toimida kui vastupanu on juba tekkinud. Koostöö kliendiga. Nõustaja roll ning alati toimivad liitumistehnikad.
- Kokkulepete saavutamine kliendiga. Pehmed ja kliendisõbralikud viisid. Tehnikate praktikum.
Kestvus: 2 päeva
Grupi suurus: Grupi suurus on kuni 12 inimest.
Hind: Hind sisaldab 2-päevast koolitust, lõunat ning kohvipause kõigil toimumispäevadel, õppematerjale (sisekoolituse tellimisel on hind kokkuleppel)