Juhtumikorraldus on sotsiaalvaldkonnas uus lähenemine klienditööle, mis seab tähelepanu fookusesse kliendi vajadused ning ressursid, lisaks sisaldab see mitmeid spetsiifilisi teadmisi ja metoodikaid, mida sellel koolitusel käsitleme.
Käesolevas koolitusprogrammis tulevad käsitlusele oluliseimad teemad, mis on seotud inimese käitumisega kriisiolukorras ja kriisiseisundis inimese abistamisega.
Supervisioon on üks efektiivsemaid meetodeid personali tööalaste probleemide ennetamiseks ning personali hea töövõime säilitamiseks. Mitmete ametite puhul on supervisioon ka kohustuslik, et ennetada töötaja läbipõlemist või ennetada vigu tööprotsessis.
Antud koolitusprogrammi eesmärgiks on teadvustada sotsiaaltöötajale enam koostöö olulisust suhtlemises sotsiaalvaldkonna organisatsioonide vahel ning ka oma organisatsiooni siseselt. Enam teadvustada iseenda rolli ja käitumist heas meeskonnatöös ning koostöö kujundamisel kliendiga.