- Koolitus annab osalejatele põhiteadmisi kliendikeskse teeninduse kohta ning võimaldab praktikumide kaudu täiustada enda oskusi;
- Toetab teenindajate kliendikeskset mõtlemisviisi ja võimaldab teadvustada enda käitumist ning selle mõju kliendile;
- Suunab osalejate tähelepanu teenindajale, kui organisatsiooni kultuuri kandjale – kuidas kliendi jaoks kujuneb mulje organisatsioonist.
Käesolev kursus on hea nendele organisatsioonidele ja klienditeenindajatele, kes on varem õppinud klienditeenindust, kellel on põhiteadmised ja – oskused olemas.
Sellel kursusel on meie fookus klienditeenindaja omadustel/oskustel ning organisatsioonikultuuri arendamisel, nende tegurite seostel kvaliteetse teeninduse, teeninduskultuuriga.
Antud koolitusel käsitleme klienditeenindaja rolli olulisust, põhilisi klienditeeninduse põhimõtteid ning praktiseerime hea teenindaja oskusi.
Kõikide teemadega paralleelselt tegeleme ka teenindajate isiksusliku arenguga – õpetame muutma oma mõtlemist efektiivsemaks – vähem muretsema, oma emotsionaalset sisekeskkonda juhtima, jpm.
Raske oleks vist leida inimest, kes ütleks, et ta naudib pingelisi suhteid. Enamasti me ei tunne end hästi kui peame pikemat aega viibima keskkonnas, kus õhk on täis negatiivset energiat – inimesed on konfliktis, keegi on kellegi peale solvunud või valitseb õhus hoopis kurjakuulutav vaikus.
Antud koolituse laiem eesmärk on õpetada osalejatele teiste inimestega professionaalse ümberkäimise kunsti selliselt, et neid lihtsamini kaasata planeeritud tegevustesse, võimaldada juhil kergemini saavutada püstitatud eesmärke koos oma meeskonnaga.
Professionaalsed ning sõbralikud teenindajad on teenindus- ja müügiorganisatsioonide edukuse peamine allikas ja see ei ole kindlasti ühelegi juhile uudiseks.
Koolitusel pakume osalejatele võimalust tegeleda eneseanalüüsiga, omandada psühholoogilisi tehnikaid ja mudeleid, mis võimaldaksid saavutada suuremat rahulolu igapäevasest tööst ning oma tegevusest. Iga professionaalse edu eelduseks on eelkõige hea isiksuslik baas – optimaalne energeetiline seis, positiivne eelhäälestus ja toetavad mõttemustrid.
Spetsialistist juhiks kujunemine on üks klassikalisi arendusteemasid paljudes organisatsioonides.